Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво да правя загуба на компресия - Alfa 147 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мигат,защото не са съвместими с тези записани в основната памет.Или ти е сменяно таблото,или са връщани километри.Повечето с чипове пушат в черно,само на диагностика ще кажат къде е проблема,за мен е някой от датчиците на валовете.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #17
      Сега остава да кажеш, че и като си я купувал не си я закарал на диагностика.
      Търси някой около теб да я закачи и да я провери.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #18
        Може да се окаже че не пали и от кофти чип
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
          Сега остава да кажеш, че и като си я купувал не си я закарал на диагностика.
          Търси някой около теб да я закачи и да я провери.
          Разбира се, че я закачих, но там не ми казаха нищо ново в 3 различни сервиза съм я закачал 1-ят път преди да я купя, 2ият когато й слагаха новите ремъци и 3ят сега като незапали след няколко съвета тука ми казаха да отида в сервиза на Фиат в Русе тъй като техният софтуер е по-добър, а не като тези общи тука няма и кои да ми замери компресията така остава единствено да отида в оторизирания сервиз за да ми свалят кожата.
          Майстори много, а нито един кадърен писна ми ей там в специализирания сервиз да я правят квото щат само да я направят аз си харесвам колата.

          ---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Може да се окаже че не пали и от кофти чип
          Колега може и да си прав, чипа е бил слаган в Австрия
          Благодаря на всички за помоща.
          Last edited by Omni; d.m.y г., 18:57.
          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

          sigpic

          Comment


          • #20
            Колега, остави я малко тая компресия.
            Я кажи как си с акумулатора например?
            И все пак пуснал си темата само така от обща култура да се поинтересуваш или имаш желание сам да си помогнеш?
            Защото колегите мисля, че ти дадоха доста насоки които можеш да провериш сам и току виж се пооправят нещата........
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Колега, остави я малко тая компресия.
              Я кажи как си с акумулатора например?
              И все пак пуснал си темата само така от обща култура да се поинтересуваш или имаш желание сам да си помогнеш?
              Защото колегите мисля, че ти дадоха доста насоки които можеш да провериш сам и току виж се пооправят нещата........
              Да, абсолютно си прав. Благодарение на техните насоки се поуспокоих. Засега съм решил да отида да ми направят в оторизирания сервиз една кадърна диагностика и след това ще го мисля.
              Акумулатора е железен проверен, а едвали акумулатора е виновен за загубата на масло и то толкова сериозна
              ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                Да, абсолютно си прав. Благодарение на техните насоки се поуспокоих. Засега съм решил да отида да ми направят в оторизирания сервиз една кадърна диагностика и след това ще го мисля.
                Акумулатора е железен проверен, а едвали акумулатора е виновен за загубата на масло и то толкова сериозна
                Това масло на 80-90% се губи от турбината...Ей тей от разстояние предполагам, а за да разберем отговора махни скобата долу на маркуча извади го и виж дали има масло
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  За сервиз на Фиат Русе забравяш веднага...не стават...маьнаха се и двете момчета, които ги чуваха нещата (Пламен и Гошо). Ако съм на теб ще се насоча към Варна например...близо ти е...има коелги които ще помогнат..
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Това масло на 80-90% се губи от турбината...Ей тей от разстояние предполагам, а за да разберем отговора махни скобата долу на маркуча извади го и виж дали има масло
                    Ни му се цапа на момчето, не разбра ли.......

                    Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                    Да, абсолютно си прав. Благодарение на техните насоки се поуспокоих. Засега съм решил да отида да ми направят в оторизирания сервиз една кадърна диагностика и след това ще го мисля.
                    Акумулатора е железен проверен, а едвали акумулатора е виновен за загубата на масло и то толкова сериозна
                    Виж сега, не се пали толкова много.......
                    Ето колегата rusiq86 ти е дал някаква насока........
                    Поразпитай кой и с какво може да ти помогне, няма да съжаляваш......
                    Айде успех.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Ако съм на теб ще се насоча към Варна например...близо ти е...има коелги които ще помогнат..
                      Мдаа Иво ще помогне веднага
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Това масло на 80-90% се губи от турбината...Ей тей от разстояние предполагам, а за да разберем отговора махни скобата долу на маркуча извади го и виж дали има масло
                        Ще го проверя, но турбото е рециклирано.
                        ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                          Ще го проверя, но турбото е рециклирано.
                          Абе...леж ти на тоя.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Колеги ситуацията се оказва сигменти като махна щеката за маслото духа яко.
                            ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                              Колеги ситуацията се оказва сигменти като махна щеката за маслото духа яко.

                              Че това от кога стана критерий за сегменти бе човек?


                              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                              Comment


                              • #30
                                Един приятел ми каза така това като го свързахме със загубата на масло = на сегменти, но все пак аз не разбирам аз съм овчар за овце да си говорим да споря като не разбирам не споря.
                                ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X